Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 października 2012

Belfer

Dziś Dzień Nauczyciela. Dostałem pięknego mms-a od mojego byłego wychowanka, którego uczyłem w ramach wczesnego wspomagania rozwoju. Serce rośnie. Po przyjeździe do domu przeczytałem bardzo rzetelny artykuł na temat sytuacji w zawodzie nauczyciela. Wahałem się czy patrzeć na komentarze, ale co tam- oto jeden z nich: Tym nierobom nauczycielom jeszcze jest zle ile dni w roku tak naprawde pracujecie w porownaniu do innych zawodow - wakacje , ferie , swieta , dlugie weekendy wolne i platne 100% w wkacje to powinniscie dostaclopate do reki i rowy czyscic a w ferie odsnierzac urlopu tyle co wszycy max 26 dni i ani deka wiecej bando nierobow.
Cytat dosłowny, więc nie poprawiałem błędów. Myślę sobie, że tacy ludzie czasem awansowali np. na głowę państwa tj. np. Kambodża i wdrażali w życie swe szczytne i słuszne idee. Bardziej światli wiedzą, do czego to doprowadziło. 

5 komentarzy:

  1. Niestety Marcinku Pol-Pot studiował o ile pamiętam na Sorbonie. Ale tacy jak ten cytowany osobnik dali się mu sterować. Dzisiaj tylko Orwell jest w stanie wyjaśnić mi rzeczywistość. Już niedługo sami nauczyciele zaczną uważać, że są nierobami. Nawet zaczną się zrzekać dodatków motywacyjnych i nie będą chcieli dostawać nagród, nie będą brać urlopów dla poratowania zdrowia. A wszystko to dla kogo? Dla Wielkiego Brata lub Siostry.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawdzie Sorbona to nie była, ale jakaś uczelnia techniczna w Paryżu, nie zmienia to faktu, że chłop chciał dobrze i na końcu swego świetlanego życia powiedział, że ma czyste sumienie.Tak swoją drogą, to chętnie pracuję łopatą. Wiem, że byłoby lepiej założyć pomarańczową kamizelką i działać gdzieś na widoku, w przestrzeni publicznej, być może w czasie świąt. To jednak inna bajka. Pozdrawiam i dzięki za inspiracje do myślenia

      Usuń
  2. No ciekawy obrazek:) i opis też

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcinku! Spóźnione ale najserdeczniejsze życzenia urodzinowe:) Przede wszystkim zdrowia! no i oczywiście dużo uśmiechu na twarzy:) a także dużo pieniążków:) BUŻKA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale szkoda, że nie wiem, kto życzenia składa:) Pozdrowienia!

      Usuń