Łączna liczba wyświetleń

środa, 12 marca 2014

Oto człowiek

Może niewielki to sens pisać jak okrutny potrafi być człowiek. Co jakiś czas dowiaduję się, co jeszcze można zrobić aby utoczyć więcej krwi, aby zadać jeszcze większe cierpienie, aby zrobić z siebie idiotę, będąc święcie przekonanym, że jest się kimś. Akurat dziś oglądałem jedną z lepszych produkcji: Ziemia z lotu ptaka. Można było wznieść się w przestworza, ale po przyjściu do domu runąłem jak kamień w wodę za sprawą artykułu zaczynającego się tak: W Libanie bardzo powszechne od kilka lat stało się zabijanie ptaków. Strzelanie do pelikanów, bocianów, żurawi i ptaków drapieżnych traktuje się jak nowy sport narodowy. Zachowanie to tłumaczone jest tym, że zabite zwierzęta są jak trofea, które pokazują sprawność myśliwego – wielkość i liczba trofeów ma świadczyć o jego statusie. Oprócz dorosłych mężczyzn w polowaniach biorą też udział małe dzieci – nawet 10-latkowie.
Byłem w Libanie i całe szczęście, że nie spotkałem któregoś z tych "bohaterów" na ulicy, bo jestem pewien, że oboje mielibyśmy problemy... Libańczycy, którzy zajmujecie się tym niecnym procederem.  
                                                           Potępiam was!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz