Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 29 marca 2018

Stacja IX

Stacja IX

Trzeci upadek Pana Jezusa.

 
 

Kłaniamy Ci się, Panie Jezu Chryste i błogosławimy Tobie. Żeś przez krzyż i mękę Swoją odkupił świat.

Upadek ten był wynikiem Jego niewyobrażalnego wycieńczenia. Ból, pragnienie, strach... Granice ludzkiej wytrzymałości zostały osiągnięte. Mimo tego nadludzkim wysiłkiem podźwignął się, by krok po kroku zmierzać do celu swego ziemskiego życia.

   Wiara mojego Męża dodała mi siły. To on mnie wspierał i dodawał otuchy. Pamiętam tę chwilę, kiedy mnie objął i ze spokojem powiedział: „damy radę”. Sama nie udźwignęłabym tego. Wiara mojego męża pomogła nam wszystkim przejść trudne początki. Przyjąć spokojnie? Naprawdę musimy wierzyć- inaczej się nie da!

Bądź nam wzorem Jezu, dobry nauczycielu, aby w trudnych momentach życia umieć podnosić się, by iść dalej ku przeznaczeniu, jakim jest życie wieczne u Twego boku.

Zdrowaś Mario…, Któryś za nas cierpiał rany…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz