Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 marca 2018

Stacja I



Stacja I
Pan Jezus skazany na śmierć.

Kłaniamy Ci się, Panie Jezu Chryste i błogosławimy Tobie. Żeś przez krzyż i mękę Swoją odkupił świat.
Co czuł Jezus, wiedząc, że niedługo straci swe życie? Rodzina z dzieckiem niepełnosprawnym również traci swe dotychczasowe, często poukładane życie. Radość zostaje zakłócona niepewnością, strachem, przygnębieniem.
Tak bardzo pragnęliśmy drugiego dziecka. Tak nam jakoś nie wychodziło. Aż pewnego dnia okazało się, że mam pod sercem życie. Jeszcze nie wiedziałam jakie. Nie mogłam przecież przewidzieć. Oddałam się całkowicie woli Bożej Zaufałam tak, jak Jezus.

Módlmy się za uczestników tej Drogi Krzyżowej o dary Ducha Świętego, na każdy dzień.
Ojcze nasz…, Któryś za nas cierpiał rany…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz