Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 czerwca 2013

ABC Karola Wojtyły (lata 1962-1978)



    Natrafiłem na bardzo ciekawą książkę. Leżała zakurzona na księgarskiej półce. Kazania ks. Karola Wojtyły, wygłoszone w latach 1962-1978 to jak dla mnie prawdziwy biały kruk. Myśli tam zawarte inspirują do myślenia, a ich treść jest wciąż aktualna. Pomyślałem, że znowu zrobię coś na kształt abecadła. Okazało się, że kopalnia myśli zawarta w tej publikacji jest w stanie bez problemu zapełnić ramy alfabetu. (Pod uwagę wziąłem tylko kilkudniowe rekolekcje zawarte w tej publikacji na 120 stronach. Resztę stanowią kazania) Zapraszam więc do poczytania, pomyślenia, może do popolemizowania. Teksty nie zawsze są przystępne, ale na pewno zawierają potężny ładunek czegoś, nad czym warto się zatrzymać. Zapewne będę pisać nieregularnie, bo czas na przepisywanie książki nie jest obecnie dla mnie łatwy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz